18.05.2012 г.

Вирусен маркетинг в YouTube

Cevin Allocca - тренд мениджър в YouTube излага по доста забавен начин своето виждане по въпроса, който вълнува хиляди експерти по вирусен маркетинг:

Кое прави някои клипове толкова гледани и споделяни?


Всяка минута в YouTube се качват клипове с общо времетраене над 48 ч.
Само един нищожен процент от тях успяват да преминат прага от 1,000,000 гледания.

Какво стои в основата на успеха?


1. Влиятелни личности, достатъчно популярни в социалните мрежи, които по една или друга причина намират клипа за интересен и го споделят с хилядите си последователи.

2. Участието на общността - хората не просто харесват и споделят клипа Ви, но дори го видоизменят, вкарвайки в него собственото си разбиране за нещата. 

3. Елементът на изненадата в клипа. 

В следващото видео Кевин обосновава тезата си с 3 примера за клипове, достигнали 8-цифрен брой гледания и десетки хиляди споделяния.




Няма коментари:

Публикуване на коментар